Autor |
Wiadomość |
dejw |
Wysłany: Czw 17:22, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
ok 50 zł w zależności od stanu |
|
 |
voland2609 |
Wysłany: Wto 23:03, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
Mniej więcej, cena? |
|
 |
dejw |
|
 |
voland2609 |
|
 |
SCORPION |
Wysłany: Śro 14:45, 12 Lut 2014 Temat postu: |
|
zwykły aparat wystarczy  |
|
 |
dejw |
Wysłany: Wto 23:47, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
Niestety nie zapracowałem jeszcze na super cyfrówkę - używam tel.Jego jedyna zaleta jest to ze zawsze jest pod reką Z efektem końcowym pojadę chyba do fotografa:) |
|
 |
SCORPION |
Wysłany: Nie 23:42, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
wyglada świetnie tylko szkoda ze cały efekt psuje jakość. Jak mozesz to rób zdjecia jakims aparatem bo ten telefon czy co ty tam masz to nie zachwyca i psuje cały efekt | Ogulnie wytrwałości rzycze a napewno bedzie to piekny sprzęt  |
|
 |
dejw |
Wysłany: Nie 12:11, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
A tutaj dotarł juz pomalowany silniczek.Teraz troszkę pracy poświecimy na usuniecie farby z przylgni pokryw i będzie składany.
   |
|
 |
dejw |
Wysłany: Sob 12:36, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
Pierwsze elementy do FZR-ki zjechały z lakierni i prezentują się następująco:
 
Przed malowaniem
   |
|
 |
dejw |
Wysłany: Czw 22:30, 06 Lut 2014 Temat postu: |
|
Kilka fotek rozebranego silnika i dłoń mojego mechanika:)
 
A tutaj koła zębate i wałki skrzyni
 
Na pierwszym zdjęciu widać ślad po kłach na kole zębatym. Powiedzcie mi czy kwalifikuje się to koło do wymiany czy tak składać?
Druga rzecz - w karterach jest magistrala olejowa i dwa kanały prowadza do łożysk walków skrzyni. W kanały te wkręcone są śrubki - jedna mniej druga więcej bez oporów.Moje pytanie jest takie - czy maja być dokręcone lub w jakiś sposób wyregulowane?
Czy w magistrali sa jeszcze jakieś elementy na które temp 200stopni przy malowaniu mogła by negatywnie wpłynąć
przedstawiam zdjęcia śrub.Mam na myśli te na krzyżak.
  |
|
 |
dejw |
Wysłany: Śro 23:55, 05 Lut 2014 Temat postu: |
|
Witam po małej przerwie. Prace przy FZR-ce powoli postępują. Zostały zdemontowane osłony boczne oraz załupek .Został wyciągnięty silnik w celu uszczelnienia wycieków, wymiany uszczelniaczy i weryfikacji części do wymiany.Przy okazji cały silnik zostanie przemalowany proszkowo w kolor półmat 9005 oraz wymienione zostaną śrubki na nierdzewne.
Oto stan na dzień dzisiejszy.
 
Motocykl nie odpalał-pomiar kompresji wykazał na pierwszysm cylindrze 0.5 , na drugim o,5 , na trzecim 7 , na czwartym 7.Wartości te skłoniły mnie do demontażu jednostki w celu ustalenia przyczyny tych wartości.Po demontażu głowicy okazało się że pierścienie są zapieczone.
Kilka zdjeć z demontażu silnika 3he.
 
   |
|
 |
dejw |
Wysłany: Pon 16:34, 30 Gru 2013 Temat postu: RENOWACJA MOTOCYKLA YAMAHA FZR 600 |
|
Witam. Przedstawiam mój pierwszy motocykl.Celowo wybrałem ,,troszke zmęczony" egzemplarz mam zamiar dokonać modyfikacji wizualnych oraz renowacji każdego elementu . Jak wiecie zajmuje się malowaniem proszkowym wiec zaprezentuje w ten sposób swoje techniczne możliwości . Relacje z prac przedstawie na forum.
Yamaha po uruchomieniu zostanie rozebrana na części pierwsze, zostanie wstawiony tył oraz wydech od suzuki gsr 600.O kolorach jeszcze pomyśle ale zastanawiam się nad półmatem czarnym na ramie ,wahaczu ,silniku i zbiorniku , czarny połysk koła ,na nich czerwone paski.
Oto moja FZR w dniu zakupu.
 
Zakupiona yamaha fzr 600 - 1994 rok kocie oczy , właściciel wstawił silnik od fzr 600 3he czyli model starszy.Nie odpala.Spalony moduł zapłonowy, instalacja elektryczna nie kompletna.
 |
|
 |